Amor

Perquè t’estimo/ Porqué te quiero

Vas aparèixer a la meva vida quan menys m’ho esperava, ho acabava de deixar amb el meu novio i no tenia pensat tenir res amb ningú, però de sobte vas aparèixer tu i no vaig poder fer res, perquè dia a dia em vaig anar enamorant de tu, crec que la paraula amor és molt forta, al meu ex, mai li vaig dir t’estimo i a tu encara no t’ho he dit, però hi ha vegades que em surt sol dir-t’ho i simplement no ho faig perquè no vull córrer amb tu, estic perfecte tal com estem i no em fa falta ser “novios“, no em fa falta tenir aquesta etiqueta amb tu, perquè qualsevol persona que ens vegi o llegeixi les nostres converses ens dirà que ho som, perquè ens comportem com a tals, però sense etiqueta, això no vol dir que no vulgui tenir aquesta etiqueta amb tu algun dia, simplement que ara mateix no em cal.

Quan em vas començar a parlar, un conegut del meu ex doncs clarament no pensava tenir res amb tu, amics i ja, però després vam començar a quedar a parlar més i va passar el que va passar, que m’agrades molt i no puc estar sense tu, un dia sense veure’t sem fa etern, suportable, però etern, perquè tinc clar que puc viure sense tu, però no vull.

Pensem igual en moltes coses, no en totes, però tampoc hem de ser iguals sinó quin avorriment, hi ha detalls que enamoren i tu en tens molts amb mi, no necessito que em regalis res, quan em vens a buscar al cole m’encanta, el simple fet de veure’t m’alegra el dia i, per aquesta raó crec que ja puc dir que t’estimo, tothom ens diu que no fem bona parella, doncs sincerament em dóna igual el que em diguin els altres perquè jo sé que sí que fem bona parella.

Molts diran que com puc dir que t’estimo si no fa ni una setmana que et conec doncs bé jo també em pregunto com ho puc fer, coneixia al meu ex de dos anys i en un mes mai em va passar pel cap dir-li t’estimo i amb tu… amb tu és molt diferent, no tens res a veure amb ell i això és el que més m’agrada, ets el pol oposat a ell.

Un altre tema és l’edat quatre anys de diferència… molta gent em diu que on vaig i que? Que els importa nosaltres estem bé no? Doncs que ens deixin en pau, com diu la cançó.

Bé escric això aquí perquè com he dit no vull córrer amb tu i crec que si ho llegeixes et quedaràs flipant, però sé que ho llegiràs algun dia.

T’estimo

————————————————————————–

Apareciste a mi vida cuando menos me lo esperaba, lo acababa de dejar con mi novio y no tenía pensado tener nada con nadie, pero de repente apareciste tú y no pude hacer nada, porque día a día me fui enamorando de tí, creo que la palabra amor es muy fuerte, a mi ex, nunca le dije te quiero y a tí todavía no te lo he dicho, pero hay veces que me sale solo decírtelo y simplemente no lo hago porque no quiero correr contigo, estoy perfecto tal como estamos y no me hace falta ser “novios”, no me hace falta tener esta etiqueta contigo, porque cualquier persona que nos vea o lea nuestras conversas nos dirá que lo somos, porque nos comportamos como tales, pero sin etiqueta, esto no quiere decir que no quiera tener esta etiqueta contigo algún día, simplemente que ahora mismo no me hace falta.

Cuando me empezaste a hablar, un conocido de mi ex pues claramente no pensaba tener nada contigo, amigos y ya, pero después empezamos a quedar a hablar más y pasó lo que pasó, que me gustas mucho y no puedo estar sin tí, un día sin verte se me hace eterno, soportable, pero eterno, porque tengo claro que puedo vivir sin tí, pero no quiero.

Pensamos igual en muchas cosas, no en todas, pero tampoco tenemos que ser iguales sino qué aburrimiento, hay detalles que enamoran y tú tienes muchos conmigo, no necesito que me regales nada, cuando me vienes  a buscar al cole me encanta, el simple hecho de verte me alegra el día y, por esta razón creo que ya puedo decir que te quiero, todo el mundo nos dice que no hacemos buena pareja, pues sinceramente me da igual loque me digan los otros porque yo sé que sí que hacemos buena pareja.

Muchos dirán que como puedo decir que te quiero si no hace ni una semana que te conozco pues bien yo también me pregunto como lo puedo hacer, conocía a mi ex de dos años y en un mes nunca se me pasó por la cabeza decirle te quiero y contigo… contigo es muy distinto, no tienes nada que ver con él y esto es lo que más me gusta, eres el polo opuesto a él.

Otro tema es la edad cuatro años de diferencia… mucha gente me dice que donde voy y que? Que les importa nosotros estamos bien no? Pues que nos dejen en paz, como dice la canción.

Bien escribo esto aquí porque cómo he dicho no quiero correr contigo y creo que si lo lees te quedarás flipando, pero sé que lo leerás algún día.

Te quiero

————————————————————————–
He escrito esta carta en catalán simplemente porque es el idioma que hablo con él hablo y os la he traducido para que la entendáis.
Sweety girl.
Leave a Reply

